Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як важливої умови його творчого розвитку в контексті професійної компетентності

Автор(и)

  • Олександра Вікторівна Лисевич Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2427

Ключові слова:

мистецька культура, творча особистість, творчий потенціал, творчий процес, творче середовище, професіоналізм майбутніх учителів початкових класів, професійна компетентність

Анотація

Лисевич О. В. Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як важливої умови його творчого розвитку в контексті професійної компетентності.

У статті розглянуто проблему формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів, підходи та шляхи її формування. Указано на необхідність створення умов, які сприяли б проявам творчої активності, створенні творчого мікроклімату, проблемно-пошукової атмосфери формування позитивних мотивів творчої діяльності. Акцентовано на створені умов для прояву творчості у педагогічній діяльності.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олександра Вікторівна Лисевич, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування мистецької культури майбутнього вчителя початкових класів як важливої умови його творчого розвитку в контексті професійної компетентності. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 46-51. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2427

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають