Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів

Автор(и)

  • Віра Іванівна Перепьолка Херсонський державний унiверситет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2428

Ключові слова:

компетентність, професійна компетенція, мовнокомунікативна компетентність, педагогічні технології, комунікативна ситуація, мовний і мовленнєвий аспекти, культура мовлення

Анотація

Перепьолка В. І. Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів.

У статті розглядається одна із важливих концепцій державної мови – формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, аналізуються технології її реалізації. Це формування значною мірою залежить не від отриманих знань, а від деяких додаткових якостей, для позначення яких і використовуються поняття «компетенція» і «компетентність», що найповніше відповідають сучасному розумінню мети освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Віра Іванівна Перепьолка, афіліація Херсонський державний унiверситет

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

18-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 55-60. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2428