Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2428Ключові слова:
компетентність, професійна компетенція, мовнокомунікативна компетентність, педагогічні технології, комунікативна ситуація, мовний і мовленнєвий аспекти, культура мовленняАнотація
Перепьолка В. І. Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів.
У статті розглядається одна із важливих концепцій державної мови – формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи, аналізуються технології її реалізації. Це формування значною мірою залежить не від отриманих знань, а від деяких додаткових якостей, для позначення яких і використовуються поняття «компетенція» і «компетентність», що найповніше відповідають сучасному розумінню мети освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
18-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Віра Іванівна Перепьолка

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування професійної мовнокомунікативної компетентності майбутніх учителів початкових класів. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 55-60. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2428