Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2432Ключові слова:
методика, літературне читання, початкова школа, методичні прийоми, спільна навчальна діяльність, сучасні освітні технології, творча уява, молодший школяр, художні твори, процес формуванняАнотація
Білоконна Н. І. Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій.
Статтю присвячено методиці організації і проведення уроків літературного читання у початковій школі. Автор аналізує методичні прийоми, що сприяють організації спільної навчальної діяльності учнів на уроках читання; розглядає сучасні освітні технології, які є найбільш ефективними для формування творчої уяви молодших школярів у процесі вивчення художніх творів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ніна Іванівна Білоконна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 70-75. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2432