Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій

Автор(и)

  • Ніна Іванівна Білоконна Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2432

Ключові слова:

методика, літературне читання, початкова школа, методичні прийоми, спільна навчальна діяльність, сучасні освітні технології, творча уява, молодший школяр, художні твори, процес формування

Анотація

Білоконна Н. І. Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій.

Статтю присвячено методиці організації і проведення уроків літературного читання у початковій школі. Автор аналізує методичні прийоми, що сприяють організації спільної навчальної діяльності учнів на уроках читання; розглядає сучасні освітні технології, які є найбільш ефективними для формування творчої уяви молодших школярів у процесі вивчення художніх творів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ніна Іванівна Білоконна, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формування творчої уяви молодших школярів на уроках літературного читання засобами новітніх технологій. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 70-75. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2432

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають