Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2438Ключові слова:
компетентнісний підхід, мовна компетентність, мовний розбір, мовний аналізАнотація
Жигора І. В. Реалізація компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів.
У статті проаналізовано поняття компетентнісного підходу під час формування в молодших школярів навичок мовних розборів. Основну увагу зосереджено на мовному розборі як показнику обізнаності (компетентності) учнів початкових класів у певному мовному матеріалі. Мовний розбір досліджується як засіб узагальнення та систематизації набутих знань учнів з української мови, що сприяє роботі над формуванням загальномовної компетентності учнів початкових класів.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Ірина Валеріївна Жигора

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.