Формирование образовательного пространства профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к работе с дезадаптированными детьми и молодежью

Автор(и)

  • Валентина Викторовна Костина Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda , Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2439

Ключові слова:

соціальний педагог, дезадаптовані діти й молодь, освітній простір, професійна підготовка майбутніх соціальних педагогів

Анотація

Костіна В. В. Фурмування освітнього простору професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю.

У статті висвітлено зміст підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю в умовах професійно спрямованого освітнього простору; окреслено особливості підготовки майбутніх соціальних педагогів в умовах організації роботи студентського наукового товариства; наведено результати експериментальних досліджень рівня професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з дезадаптованими дітьми та молоддю.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Валентина Викторовна Костина, афіліація Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda, Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формирование образовательного пространства профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к работе с дезадаптированными детьми и молодежью. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 106-112. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2439