Формування предметних математичних компетенцій молодших школярів засобами ТРВЗ
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2440Ключові слова:
компетентнісний підхід, предметні математичні компетенції, логічність мислення, творче мислення, технологія ТРВЗАнотація
Нікітіна О. О. Формування предметних математичних компетенцій молодших школярів засобами ТРВЗ.
У статті розглянуто проблему формування предметних математичних компетенцій у молодших школярів. Розкрито значення нестандартних завдань для мотивації пізнавальної та пошукової діяльності учнів на уроках. Особливу увагу приділено технології ТРВЗ як одному із шляхів формування логічного мислення та розвитку творчого потенціалу учнів на уроках математики в початковій школі. Охарактеризовано зміст окремих методів ТРВЗ та наведені конкретні приклади завдань для учнів молодшого шкільного віку.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Олександрівна Нікітіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.