Формування предметних математичних компетенцій молодших школярів засобами ТРВЗ

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Нікітіна Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko , Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко , Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2440

Ключові слова:

компетентнісний підхід, предметні математичні компетенції, логічність мислення, творче мислення, технологія ТРВЗ

Анотація

Нікітіна О. О. Формування предметних математичних компетенцій молодших школярів засобами ТРВЗ.

У статті розглянуто проблему формування предметних математичних компетенцій у молодших школярів. Розкрито значення нестандартних завдань для мотивації пізнавальної та пошукової діяльності учнів на уроках. Особливу увагу приділено технології ТРВЗ як одному із шляхів формування логічного мислення та розвитку творчого потенціалу учнів на уроках математики в початковій школі. Охарактеризовано зміст окремих методів ТРВЗ та наведені конкретні приклади завдань для учнів молодшого шкільного віку.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Олександрівна Нікітіна, афіліація Kirovohrad State Pedagogical University named after Volodymyr Vynnychenko, Кировоградский государственный педагогический университет имени Владимира Винниченко, Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Формування предметних математичних компетенцій молодших школярів засобами ТРВЗ. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 113-118. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2440