Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2441Ключові слова:
дидактична модель, методи навчання, розвивально-задачний метод навчання математикиАнотація
Семенець С. П. Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів.
У контексті особистісно-розвивального підходу проаналізовано методи навчання математики, створено нелінійну дидактичну модель організації навчально-математичної діяльності учнів. За результатами змістово-теоретичного аналізу та дидактичного моделювання розроблено розвивально-задачний метод навчання математики.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-07-2019
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Сергій Петрович Семенець

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Концепція розвивального навчання математики: дидактична модель організації навчально-математичної діяльності учнів. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 118-125. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2441