Географічні аспекти формування змісту природоохоронних знань учнів основної школи

Автор(и)

  • Тетяна Сергіївна Япринець Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2445

Ключові слова:

природоохоронні знання, геоекологічний підхід, методика навчання географії

Анотація

Япринець Т. С. Географічні аспекти формування змісту природоохоронних знань учнів основної школи.

У статті розкрито дидактичні особливості формування змісту природоохоронних знань у процесі навчання географії в основній школі. Узагальнено біологічні і географічні підходи до вивчення природоохоронних питань у школі. Обґрунтовано доцільність посилення географічних аспектів у змісті екологічної освіти та її трансформацію в енвайроментальну освіту. Запропоновано структуру природоохоронних знань учнів, які вони опановують у процесі навчання географії, за елементами змісту і напрямами охорони природи.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Сергіївна Япринець, афіліація Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка

    викладач

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки загальноосвітньої школи

Як цитувати

Географічні аспекти формування змісту природоохоронних знань учнів основної школи. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 136-143. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2445