Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання

Автор(и)

  • Ігор Григорович Блощинський National Academy of State Border Service of Ukraine Bohdan Khmelnytsky , Национальная академия Государственной пограничной службы Украины им. Богдана Хмельницкого , Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2446

Ключові слова:

майбутній офіцер-прикордонник, рівні сформованості, професійна компетентність, технології дистанційного навчання

Анотація

Блощинський І. Г. Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання.

У статті обґрунтувано три рівні сформованості професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час їх фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання – низький, середній і високий. Автор характеризує ці рівні відповідно до компонентів, критеріїв та показників розвиненості професійної компетентності майбутніх офіцерів у Національній академії Державної прикордонної служби України імені Богдана Хмельницького в умовах застосування дистанційних технологій навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ігор Григорович Блощинський, афіліація National Academy of State Border Service of Ukraine Bohdan Khmelnytsky, Национальная академия Государственной пограничной службы Украины им. Богдана Хмельницкого, Національна академія Державної прикордонної служби України ім. Богдана Хмельницького

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Обґрунтування рівнів професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників під час фахової підготовки з використанням технологій дистанційного навчання. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 144-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2446