Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів

Автор(и)

  • Тетяна Федорівна Бочарникова Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія» image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2447

Ключові слова:

майбутній перекладач, контекстний підхід, професійна компетентність, перекладацька діяльність, навчальна діяльність

Анотація

Бочарникова Т. Ф. Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів.

У статті аналізуються можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. Вивчається сутність компетентнісного та контекстного підходів. Наголошується на необхідності доповнення компетентнісного підходу контекстним у процесі професійної підготовки студентів, що характеризується максимальним наближенням змісту та форм навчання до змісту і форм професійної діяльності фахівця. Уточнюються поняття «перекладацька діяльність», «професійна компетентність» та «перекладацька компетенція».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Тетяна Федорівна Бочарникова, афіліація Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Можливості поєднання компетентнісного та контекстного підходів у фаховій підготовці майбутніх перекладачів. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 151-156. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2447