Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців у процесі навчання англійського діалогічного мовлення

Автор(и)

  • Юлія Іванівна Лаптінова Kharkiv National Kotlyarevsky University of Arts image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2448

Ключові слова:

комунікативна компетентність, діалогічне мовлення, непрофілююча спеціальність, фахова підготовка

Анотація

Лаптінова Ю. І. Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців у процесі навчання англійського діалогічного мовлення.

У статті запропоновано подальше розроблення теоретико-методичної концепції формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх фахівців у навчальному процесі вищого навчального закладу. З’ясовано труднощі викладання іноземної мови на немовних спеціальностях з урахуванням специфіки музично-виконавської професійної діяльності. Розглянуто специфічні особливості діалогу як засобу становлення комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців. Запропоновано комплекс спеціальних вправ, на основі якого можна створити оптимальні умови для формування діалогічних умінь студентів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Юлія Іванівна Лаптінова, афіліація Kharkiv National Kotlyarevsky University of Arts

    кандидат філософських наук

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх музикантів-виконавців у процесі навчання англійського діалогічного мовлення. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 156-161. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2448