Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності

Автор(и)

  • Дмитро Іванович Ткач Придніпровська державна академія будівництва та архітектури image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2457

Ключові слова:

геометрія, графіка, система, структура, дидактика, оборотні зображення, педагогічна технологія

Анотація

Ткач Д. І. Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності. 

Стаття присвячується доведенню фундаментальності навчальної дисципліни «нарисна геометрія», яка викладається у всіх технічних і творчих ВНЗ як загальноосвітня. Це доведення ґрунтується на діалектичної єдності нарисної геометрії, яка уважається прикладною наукою і фундаменталь-ної евклідової геометрії, яку нарисна «зображує» або графічне моделює.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дмитро Іванович Ткач, афіліація Придніпровська державна академія будівництва та архітектури

    кандидат технічних наук

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 209-215. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2457