Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2457Ключові слова:
геометрія, графіка, система, структура, дидактика, оборотні зображення, педагогічна технологіяАнотація
Ткач Д. І. Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності.
Стаття присвячується доведенню фундаментальності навчальної дисципліни «нарисна геометрія», яка викладається у всіх технічних і творчих ВНЗ як загальноосвітня. Це доведення ґрунтується на діалектичної єдності нарисної геометрії, яка уважається прикладною наукою і фундаменталь-ної евклідової геометрії, яку нарисна «зображує» або графічне моделює.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
23-07-2019
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Дмитро Іванович Ткач

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Системність нарисної геометрії як концептуальна основа її фундаментальності. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 209-215. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2457