Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2464Ключові слова:
текстотворення, текстова діяльність, текстова компетентність, текстотворчі вміння, зв’язне мовленняАнотація
Компаній О. В. Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань.
У статті автор розглядає питання текстотворення шляхом аналізу понять «текстова діяльність», «текстова компетентність», «текстотворчі вміння», наводить їх пояснення.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-01-2016
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Олена Вікторівна Компаній

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Текстотворення молодших школярів як проблема педагогіки і суміжних галузей наукових знань. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 236-240. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2464