Становлення та розвиток педагогічної освіти Півдня України в середині XIX – на початку XX століття

Автор(и)

  • Володимир Миколайович Марків Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2465

Ключові слова:

соціально-економічні й суспільно-політичні зміни, професійна освіта, реформування освітніх процесів

Анотація

Марків В. М. Становлення та розвиток педагогічної освіти Півдня України в середині XIX – на початку XX століття.

У статті розглядаються джерела збагачення теорії та практики розбудови національної системи освіти її становлення і розвитку педагогічної освіти південного регіону України в середині XIX – на початку XX століття. Соціально-економічні й суспільно-політичні зміни не могли не зумовити своєрідність розвитку професійної освіти, зокрема педагогічної, її основних тенденцій; вони вимагали реформування освітніх процесів, більш високої їх організації та впорядкування. Безперечно, реформи освіти мали класовий характер і проводилися в інтересах дворянства, а також буржуазії, що зароджувалася.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Володимир Миколайович Марків, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

23-07-2019

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Становлення та розвиток педагогічної освіти Півдня України в середині XIX – на початку XX століття. (2019). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 240-246. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2465

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають