Обоснование технологии формирования готовности будущих учителей к предупреждению и разрешению конфликтных ситуаций

Автор(и)

  • Лиана Анатольевна Порохня Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda , Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды , Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2468

Ключові слова:

технологія, готовність, формування, етапи формування готовності, мотивація, зміст готовності, діяльність, аналіз, корегування

Анотація

Порохня Л. А. Обгрунтування технології формування готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктних ситуацій.

У статті обґрунтовано технологію формування готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктних ситуацій. Виокремлено та охарактеризовано етапи даної технології: мотиваційно-ціннісний, змістовно-операційний, особистісно-розвивальний. Етапи технології формування готовності майбутніх учителів до попередження та розв’язання конфліктних ситуацій визначають динамічний характер моделі формування готовності майбутніх учителів до попередження і розв’язання конфліктних ситуацій з-поміж учнів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лиана Анатольевна Порохня, афіліація Kharkiv National Pedagogical University named after. G.S. Skovoroda, Харьковский национальный педагогический университет им. Г. С. Сковороды, Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди

    викладач

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Обоснование технологии формирования готовности будущих учителей к предупреждению и разрешению конфликтных ситуаций. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 250-260. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2468