Мотивація учіння як складник професійного становлення майбутнього вчителя початкових класів

Автор(и)

  • Іванна Вікторівна Размолодчикова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2469

Ключові слова:

внутрішня мотивація, імідж майбутнього вчителя початкових класів, педагогічна культура, культура педагогічної діяльності

Анотація

Размолодчикова І. В. Мотивація учіння як складник професійного становлення майбутнього вчителя початкових класів.

У статті зроблено спробу проаналізувати вплив внутрішньої мотивації на формування іміджу сучасного вчителя початкових класів. Досліджується проблема поняття «імідж». Висвітлено вплив культури на формування іміджу вчителя початкових класів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Іванна Вікторівна Размолодчикова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

14-01-2016

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати

Мотивація учіння як складник професійного становлення майбутнього вчителя початкових класів. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 260-265. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2469