Мотивація учіння як складник професійного становлення майбутнього вчителя початкових класів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2469Ключові слова:
внутрішня мотивація, імідж майбутнього вчителя початкових класів, педагогічна культура, культура педагогічної діяльностіАнотація
Размолодчикова І. В. Мотивація учіння як складник професійного становлення майбутнього вчителя початкових класів.
У статті зроблено спробу проаналізувати вплив внутрішньої мотивації на формування іміджу сучасного вчителя початкових класів. Досліджується проблема поняття «імідж». Висвітлено вплив культури на формування іміджу вчителя початкових класів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
14-01-2016
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2016 Іванна Вікторівна Размолодчикова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Мотивація учіння як складник професійного становлення майбутнього вчителя початкових класів. (2016). Педагогіка вищої та середньої школи, 47, 260-265. https://doi.org/10.31812/educdim.v47i0.2469