Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач

Автор(и)

  • Ганна Алімівна Горшкова Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2484

Ключові слова:

математичне моделювання, модель, технологічний процес, майбутній інженер-металург, вища математика

Анотація

Горшкова Г. А. Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач.

У статті розглядаються можливості застосування математичного моделювання у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-металургів. Підкреслено, що упровадження нових технологій у розроблення і функціонування металургійного комплексу значно підвищує вимоги в галузі фундаментальних наук до випускників вищих навчальних закладів інженерного профілю.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ганна Алімівна Горшкова, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    старший викладач

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Навчання майбутніх інженерів-металургів математичного моделювання у процесі розв’язування професійно спрямованих задач. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 12-17. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2484