Методологічні підходи дослідження професійної культури майбутніх вихователів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2491Ключові слова:
методологічний підхід, професійна культура, майбутні вихователі, професійна підготовка, вища освіта, вищий педагогічний заклад, фахівець спеціальностіАнотація
Коновалова К. І. Методологічні підходи дослідження професійної культури майбутніх вихователів.
У статті розглянуто сучасні методологічні підходи до формування професійної культури майбутніх фахівців спеціальності «Дошкільна освіта» в умовах вищого педагогічного закладу. Розкрито сутність поняття «методологія», «підхід». Проаналізовано основні методологічні підходи до професійної культури майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Виокремлено та охарактеризовано культурологічний, системний, особистісно зорієнтований, синергетичний, аксіологічний, компетентнісний підходи до
професійної культури майбутніх вихователів.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Катерина Ігорівна Коновалова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.