Діагностика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2493Ключові слова:
педагогічно-артистичні вміння, діагностика, констатувальний експеримент, майбутній учитель музикиАнотація
Костюков В. В. Діагностика формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики.
У статті розглянуто питання формування педагогічно-артистичних умінь майбутніх учителів музики в процесі фахового навчання. Виокремлено діагностувальний етап
експериментальної роботи, який полягає в констатації вмінь використовувати можливості голосу, особистісної готовності до вияву артистичних здібностей, особистісного
налаштування на вокальну роботу зі школярами. У результаті експериментальної роботи розроблено три рівні сформованості педагогічно-артистичних умінь студентів, а саме: високий, середній, низький. У результаті порівняння кількісної характеристики рівнів сформованості мотиваційно-пізнавального компонента на початковому етапі діагностики педагогічно-артистичних умінь з’ясовано, що серед майбутніх учителів музики виявлена переважна більшість студентів із низьким і середнім рівнями мотивації до оволодіння педагогічно-артистичними вміннями як основою педагогічної майстерності.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Володимир Володимирович Костюков

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.