Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2494Ключові слова:
диференційоване навчання, внутрішня диференціація, студенти факультету мистецтв, навчальна діяльність, художній образ, художньо-творчі здібностіАнотація
Кудренко Д. О. Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів.
У статті проаналізовано роль та місце диференційованого підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва, висвітлюється специфіка зовнішньої та внутрішньої диференціації навчального процесу; указано на важливість застосування внутрішньої диференціації для розкриття пізнавальних можливостей, вияву художніх здібностей студентів мистецьких спеціальностей.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Дар’я Олександрівна Кудренко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 40-45. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2494