Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів

Автор(и)

  • Дар’я Олександрівна Кудренко Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2494

Ключові слова:

диференційоване навчання, внутрішня диференціація, студенти факультету мистецтв, навчальна діяльність, художній образ, художньо-творчі здібності

Анотація

Кудренко Д. О. Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів.

У статті проаналізовано роль та місце диференційованого підходу у фаховій підготовці майбутніх учителів образотворчого мистецтва, висвітлюється специфіка зовнішньої та внутрішньої диференціації навчального процесу; указано на важливість застосування внутрішньої диференціації для розкриття пізнавальних можливостей, вияву художніх здібностей студентів мистецьких спеціальностей.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дар’я Олександрівна Кудренко, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    аспірантка

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Роль диференційованого навчання у фаховій підготовці студентів художньо-графічних факультетів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 40-45. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2494