Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Малихіна Національний транспортний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2496

Анотація

Малихіна С. В. Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності
студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності.

У статті обґрунтовано деякі із субпідрядних дидактичних умов дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. Визначено шляхи здійснення дидактичної інтенсифікації, дидактичні умови дидактичної інтенсифікації як певні вимоги, що покликані забезпечити її гарантовану результативність.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Вікторівна Малихіна, афіліація Національний транспортний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Розроблення та впровадження предметних і міжпредметних програмно-дидактичних комплексів та активація процесів мотивації пізнавальної діяльності студентів як складники дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 52-59. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2496