Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2499Ключові слова:
національний світогляд, майбутні вчителі музики, мотиваційний, когнітивно-аксіологічний, діяльнісно-праксеологічний критеріїАнотація
Пащенко І. М. Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики.
У статті представлено результати стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики. Проаналізовано критерії, показники сформованості національного світогляду і виявлено рівні його сформованості у межах констатувального експерименту.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інна Миколаївна Пащенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Аналіз стану сформованості національного світогляду майбутніх учителів музики. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 72-78. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2499