Проблема формування вмінь інтерпретувати «комп’ютерний» результат у підготовці вчителя фізико- математичного профілю
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2503Ключові слова:
інтерпретація, формування вмінь інтерпретувати, інтерпретація комп’ютерного результату, підготовка вчителяАнотація
Семеніхіна О. В., Шамоня В. Г., Удовиченко О. М., Юрченко А. О. Проблема формування вмінь інтерпретувати «комп’ютерний» результат у підготовці вчителя фізико математичного профілю.
У статті описано проблему формування умінь адекватно інтерпретувати результат, одержаний засобами ІТ. Зазначено про можливі шляхи її розв’язання: формування теоретичних знань поряд з напрацюванням умінь критично оцінювати результат, аналізувати типові помилки, наводити контрприклади, використовувати тестові задачі тощо. Коротко описано досвід їх реалізації в підготовці вчителя фізико-математичного профілю.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Володимирівна Семеніхіна, Володимир Григорович Шамоня, Ольга Миколаївна Удовиченко, Артем Олександрович Юрченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.