Сучасні форми проведення лекцій зі стохастики для студентів економічних спеціальностей університетів

Автор(и)

  • Олена Василівна Трунова National Pedagogical Dragomanov University , Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова , Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
  • Ганна Іванівна Тур Chernihiv National Technological University , Черниговский национальный технологический университет , Чернігівський національний технологічний університет

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2506

Ключові слова:

стохастика, компетентність, майбутні економісти, навчальні технології, мультимедійна лекція, електронний конспект

Анотація

Трунова О. В., Тур Г. І. Сучасні форми проведення лекцій зі стохастики для студентів економічних спеціальностей університетів.

У статті розглянуті сучасні навчальні технології, що підвищують ефективність процесу формування стохастичної компетентності студентів економічних спеціальностей
університетів. Визначені основні напрямами вдосконалення стохастичної підготовки майбутніх економістів. Наведений розподіл форм та методів активізації процесу навчання
стохастики за темами. Сформульовані вимоги до написання електронного конспекту лекцій зі стохастики. Визначені функції робочого зошита на лекційному занятті.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографії авторів

  • автор Олена Василівна Трунова, афіліація National Pedagogical Dragomanov University, Национальный педагогический университет имени М. П. Драгоманова, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова

    кандидат педагогічних наук, докторант

  • автор Ганна Іванівна Тур, афіліація Chernihiv National Technological University, Черниговский национальный технологический университет, Чернігівський національний технологічний університет

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Сучасні форми проведення лекцій зі стохастики для студентів економічних спеціальностей університетів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 94-99. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2506