Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми

Автор(и)

  • Ірина Анатоліївна Дирда Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2516

Ключові слова:

принципи навчання, українська мова як іноземна, принципи навчання української мови як іноземної, загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчання

Анотація

Дирда І. А. Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми.

У статті розкривається сутність поняття «принцип навчання», аналізуються погляди українських і зарубіжних науковців стосовно різних принципів навчання мови. Виокремлено загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчання української мови як іноземної. Ключові слова: принципи навчання, українська мова як іноземна, принципи навчання української мови як іноземної, загальнодидактичні та лінгводидактичні принципи навчання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ірина Анатоліївна Дирда, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувачка

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Принципи навчання української мови як іноземної: теоретичні проблеми. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 146-151. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2516