Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей

Автор(и)

  • Марина Вікторівна Малоіван Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University" , Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет , Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2526

Ключові слова:

індивідуалізація, самостійна навчальна діяльність, індивідуалізація самостійної навчальної діяльності, принципи індивідуалізації, інформаційні технології

Анотація

Малоіван М. В. Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей.

У статті розглядається індивідуалізація самостійної навчальної діяльності засобами інформаційних технологій. Стаття розкриває теоретичне осмислення необхідності індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей засобами інформаційних технологій, які максимально активізують роботу студентів та
надають широкі можливості, впливаючи на якість освіти.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Марина Вікторівна Малоіван, афіліація Kryvyi Rih Pedagogical Institute of the State Higher Educational Institution"Kryvyi Rih National University", Криворожский педагогический институт Государственного высшего учебного заведения "Криворожский национальный университет, Криворізький педагогічний інститут ДВНЗ «Криворізький національний університет»

    здобувачка

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Інформаційні технології на засадах принципу індивідуалізації самостійної навчальної діяльності студентів філологічних спеціальностей. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 179-183. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2526