Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2530Ключові слова:
дослідницька компетентність, магістранти-філологи, педагогічний дискурс, методологія дискурсуАнотація
Нікітіна А. В. Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу.
У статті визначено наукові засади формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів – майбутніх викладачів української мови і літератури, дослідників
української філології, зокрема уточнено поняття «дослідницька компетентність магістранта-філолога»; проаналізовано часткові положення методології педагогічного дискурсу та визначено їх роль як засобу формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Алла Василівна Нікітіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 195-201. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2530