Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу

Автор(и)

  • Алла Василівна Нікітіна Luhansk Taras Shevchenko National University (Ukraine) , ГУ «Луганский национальный университет имени Тараса Шевченко» , ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2530

Ключові слова:

дослідницька компетентність, магістранти-філологи, педагогічний дискурс, методологія дискурсу

Анотація

Нікітіна А. В. Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу.

У статті визначено наукові засади формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів – майбутніх викладачів української мови і літератури, дослідників
української філології, зокрема уточнено поняття «дослідницька компетентність магістранта-філолога»; проаналізовано часткові положення методології педагогічного дискурсу та визначено їх роль як засобу формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Алла Василівна Нікітіна, афіліація Luhansk Taras Shevchenko National University (Ukraine), ГУ «Луганский национальный университет имени Тараса Шевченко», ДЗ «Луганський національний університет імені Тараса Шевченка»

    доктор педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Формування дослідницької компетентності магістрантів-філологів засобами дискурсу. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 195-201. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2530