Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики

Автор(и)

  • Лариса Миколаївна Семенець Житомирський державний університет імені Івана Франка image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532

Ключові слова:

системотвірне поняття, математична модель, зміст навчання, розвивальне навчання математики

Анотація

Семенець С. П. Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики.

У роботі визначено системотвірне поняття, розкрито засадничі вимоги до змісту розвивального навчання математики, що забезпечують досягнення цілей особистісного розвитку суб’єктів навчально-математичної діяльності. За результатами змістово-теоретичного аналізу сформульовано основні концептуальні положення розвивального навчання математики.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Лариса Миколаївна Семенець, афіліація Житомирський державний університет імені Івана Франка

    доктор педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Системотвірне поняття та особливості змісту розвивального навчання математики. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 207-212. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2532

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають