Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн

Автор(и)

  • Ліана Георгіївна Буданова National Pharmaceutical University (Kharkiv) , Национальный фармацевтический университет (г. Харьков) , Національний фармацевтичний університет (м. Харків)

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2540

Ключові слова:

зміст, засоби, структура, діагностування, рівень підготовки, цикли підготовки, практичні навички

Анотація

Буданова Л. Г. Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн.

У статті розкрито та проаналізовано зміст, засоби і структуру діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн
за рівнем підготовки, за розподілом навчальних дисциплін за циклами підготовки. Також зазначено знання, практичні навички, необхідні для діагностування підготовки
фахівців фармації.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ліана Георгіївна Буданова, афіліація National Pharmaceutical University (Kharkiv), Национальный фармацевтический университет (г. Харьков), Національний фармацевтичний університет (м. Харків)

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Зміст, засоби і структура діагностування рівня підготовки майбутніх фармацевтів у вищих навчальних закладах східноєвропейських країн. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 247-252. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2540

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають