Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема

Автор(и)

  • Дмитро Володимирович Левчук Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University , ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды" , ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2548

Ключові слова:

культура мовлення, мова, мовленнєва культура, функції мовлення, майбутні вчителі філологічних спеціальностей

Анотація

Левчук Д. В. Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема.

У статті розглядається проблема формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей, з’ясовується сутність поняття «культура мовлення».
Звертається увага на основні функції педагогічного мовлення та проблеми студентів, з якими вони стикаються у процесі мовлення.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дмитро Володимирович Левчук, афіліація Gregory Skovoroda Pereyaslav-Khmelnytsky State Pedagogical University, ГВУЗ «Переяслав-Хмельницкий государственный педагогический университет имени Григория Сковороды", ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 258-261. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2548