Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2548Ключові слова:
культура мовлення, мова, мовленнєва культура, функції мовлення, майбутні вчителі філологічних спеціальностейАнотація
Левчук Д. В. Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема.
У статті розглядається проблема формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей, з’ясовується сутність поняття «культура мовлення».
Звертається увага на основні функції педагогічного мовлення та проблеми студентів, з якими вони стикаються у процесі мовлення.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Дмитро Володимирович Левчук

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Формування мовленнєвої культури майбутніх учителів філологічних спеціальностей як науково-педагогічна проблема. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 258-261. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2548