Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико- методичний огляд
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2549Ключові слова:
наукова спадщина, методика навчання літератури, літературна освіта, методична ідея, художній твір, зміст і форма твору, аналіз, принципи, шляхи, метод, прийомАнотація
Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд.
Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор
розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
10-12-2015
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Оксана Миколаївна Фенцик

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико- методичний огляд. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 261-266. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2549