Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико- методичний огляд

Автор(и)

  • Оксана Миколаївна Фенцик Мукачівський державний університет image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2549

Ключові слова:

наукова спадщина, методика навчання літератури, літературна освіта, методична ідея, художній твір, зміст і форма твору, аналіз, принципи, шляхи, метод, прийом

Анотація

Фенцик О. М. Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико-методичний огляд.

Статтю присвячено проблемі критичного аналізу методичної спадщини в галузі методики викладання літератури другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Автор
розглядає найґрунтовніші науково-методичні праці з проблеми вивчення епічного твору крізь призму виміру його змісту і форми, виокремлює найважливіші науково-методичні ідеї науковців, які донині посідають важливе місце в теорії і практиці методики викладання літератури.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Оксана Миколаївна Фенцик, афіліація Мукачівський державний університет

    кандидат педагогічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

10-12-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Проблема вивчення епічного твору в літературній освіті: історико- методичний огляд. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 46, 261-266. https://doi.org/10.31812/educdim.v46i0.2549