Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів

Автор(и)

  • Любов Вікторівна Клюй Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2573

Ключові слова:

соціально-педагогічна підготовка, соціальні педагоги, дидактичний супровід, соціально-педагогіна діяльність, курс за вибором

Анотація

Клюй Л. В. Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів.

У статті порушено питання розроблення дидактичного супроводу в умовах соціально-педагогічної підготовки майбутніх соціальних педагогів у змісті курсу за вибором. Дидактичний супровід щодо основних напрямків соціально-педагогічної діяльності певною мірою нівелює перевагу теоретичного блоку дисциплін над практичним, пов’язаним із формуванням фахових умінь і навичок, сприяючи виробленню проективних умінь і навичок майбутніх фахівців.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Любов Вікторівна Клюй, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    аспірант

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Структурування змісту навчального матеріалу курсу за вибором у процесі фахової підготовки майбутніх соціальних педагогів. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 22-28. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2573