Фундаментальна підготовка вчителя природничих дисциплін: стан, проблеми і тенденції
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2581Ключові слова:
професійна підготовка вчителя природничих дисциплін, фундаменталізація, компетентнісний підхідАнотація
Лаврентьєва О. О. Фундаментальна підготовка вчителя природничих дисциплін: стан, проблеми і тенденції.
У статті розглядаються питання, існуючі підходи до формування змісту професійної підготовки вчителя природничих дисциплін на засадах фундаменталізації; наводяться результати дослідження стану професійної підготовки вчителя природничих дисциплін, виокремлюються проблеми і суперечності в досліджуваній науковій площині.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Олександрівна Лаврентьєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Фундаментальна підготовка вчителя природничих дисциплін: стан, проблеми і тенденції. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 52-58. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2581