Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика

Автор(и)

  • Ростислав Олександрович Тарасенко Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2591

Ключові слова:

групи умінь, діяльнісний компонент, рівні, експертна оцінка, перекладач

Анотація

Тарасенко Р. О. Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика.

Розглянуто питання формування діяльнісного компонента інформаційної компетентності майбутніх перекладачів. Визначено групи умінь як складників діяльнісного компоненту. Окреслено шляхи їх формування. Розроблено зміст виробничої практики, спрямованої на закріплення визначених умінь. Обґрунтована доцільність діагностики рівнів сформованості діяльнісного компоненту інформаційної компетентності методом експертної оцінки. Представлено аналітичну картку для проведення експертного оцінювання сформованості окремих умінь і шкалу для визначення рівнів. Наведено результати педагогічного експерименту, який засвідчив ефективність розроблених заходів для формування діяльнісного компоненту інформаційної компетентності майбутніх перекладачів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Ростислав Олександрович Тарасенко, афіліація Національний університет біоресурсів і природокористування України

    кандидат технічних наук, доцент

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 95-102. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2591