Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2591Ключові слова:
групи умінь, діяльнісний компонент, рівні, експертна оцінка, перекладачАнотація
Тарасенко Р. О. Діяльнісний компонент інформаційної компетентності майбутніх перекладачів: зміст, формування, діагностика.
Розглянуто питання формування діяльнісного компонента інформаційної компетентності майбутніх перекладачів. Визначено групи умінь як складників діяльнісного компоненту. Окреслено шляхи їх формування. Розроблено зміст виробничої практики, спрямованої на закріплення визначених умінь. Обґрунтована доцільність діагностики рівнів сформованості діяльнісного компоненту інформаційної компетентності методом експертної оцінки. Представлено аналітичну картку для проведення експертного оцінювання сформованості окремих умінь і шкалу для визначення рівнів. Наведено результати педагогічного експерименту, який засвідчив ефективність розроблених заходів для формування діяльнісного компоненту інформаційної компетентності майбутніх перекладачів.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ростислав Олександрович Тарасенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.