Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2592Ключові слова:
математична компетентність, інтерактивні технології, газозварникАнотація
Тінькова Д. С. Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників.
У статті проаналізовані деякі теоретичні аспекти інтерактивних технологій та математичної компетентності газозварників. Розглянуто використання в навчальному процесі інтерактивних методів навчання як один із важливих засобів формування математичної компетентності газозварника.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Дар’я Сергіївна Тінькова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 102-107. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2592