Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників

Автор(и)

  • Дар’я Сергіївна Тінькова Berdyansk machine-building professional lyceum (Zaporizhzhia) , ГУЗ «Бердянский машиностроительный профессиональный лицей» , ДНЗ «Бердянський машинобудівний професійний ліцей»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2592

Ключові слова:

математична компетентність, інтерактивні технології, газозварник

Анотація

Тінькова Д. С. Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників.

У статті проаналізовані деякі теоретичні аспекти інтерактивних технологій та математичної компетентності газозварників. Розглянуто використання в навчальному процесі інтерактивних методів навчання як один із важливих засобів формування математичної компетентності газозварника.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Дар’я Сергіївна Тінькова, афіліація Berdyansk machine-building professional lyceum (Zaporizhzhia), ГУЗ «Бердянский машиностроительный профессиональный лицей», ДНЗ «Бердянський машинобудівний професійний ліцей»

    викладач

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Інтерактивні технології як засіб формування математичної компетентності газозварників. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 102-107. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2592