Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2613Ключові слова:
конкурентоздатність, педагогічні і науково-педагогічні працівники, менеджмент знань, колаборативна форма навчанняАнотація
Сергеєва Л. М. Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети.
У статті розглядаються питання оновлення форм організації післядипломної педагогічної освіти для забезпечення конкурентоздатності педагогічних і науково-
педагогічних працівників, розкриваються традиційні підходи до впровадження нових моделей розвитку післядипломної педагогічної освіти.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Лариса Миколаївна Сергеєва

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Модернізація післядипломної педагогічної освіти: сучасний погляд та пріоритети. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 186-190. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2613