Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2627Ключові слова:
жанрово-типологічна система музичної освіти, баянно-акордеонна школа, народна музика, класифікація, традиція, теоріяАнотація
Устименко-Косоріч О. А. Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії.
У статті проаналізовано типи сербської баянно-акордеонної школи в контексті жанрової парадигми як складників потужної системи національної музичної освіти, яка
функціонує на базі дворівневої програми – виховання компетентного фахівця суспільно-національного призначення (аматора) та потенційного виконавця «Високого мистецтва» засобами «узагальнення через жанр».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 265-270. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2627