Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії

Автор(и)

  • Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2627

Ключові слова:

жанрово-типологічна система музичної освіти, баянно-акордеонна школа, народна музика, класифікація, традиція, теорія

Анотація

Устименко-Косоріч О. А. Типи баянно-акордеонної школи в системі музичної освіти Сербії.

У статті проаналізовано типи сербської баянно-акордеонної школи в контексті жанрової парадигми як складників потужної системи національної музичної освіти, яка
функціонує на базі дворівневої програми – виховання компетентного фахівця суспільно-національного призначення (аматора) та потенційного виконавця «Високого мистецтва» засобами «узагальнення через жанр».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Олена Анатоліївна Устименко-Косоріч, афіліація Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

    доктор педагогічних наук, професор

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати