Навчальні курси-семінари для студентів першого року начання в системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США

Автор(и)

  • Світлана Вікторівна Федоренко National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute" , Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт» , Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2628

Ключові слова:

гуманітарна культура студентів, комунікативні навички, вища освіта США, загальна гуманітарна підготовка, навчальні курси-семінари, студенти бакалавріату

Анотація

Федоренко С. В. Навчальні курси-семінари для студентів першого року начання в системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США.

У статті висвітлено особливості навчальних курсів-семінарів у системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США, які спрямовані на використання комунікації як
ефективного інструментарію формування гуманітарної культури студентів. Розглянуто створення динамічної взаємодії між викладачами та студентами, де ідеї і знання передаються й обговорюються в критично-заохочувальній манері, що перетворює студентів на активних учасників власного навчання і виховання.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Світлана Вікторівна Федоренко, афіліація National Technical University of Ukraine "Kyiv Polytechnic Institute", Национальный технический университет Украины «Киевский политехнический институт», Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут»

    кандидат педагогічних наук

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Проблеми становлення і розвитку освітньої парагдими: історико-педагогічний аспек

Як цитувати

Навчальні курси-семінари для студентів першого року начання в системі загальної гуманітарної підготовки у вищій школі США. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 270-275. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2628

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають