Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2634Ключові слова:
вікові особливості старшокласників, психічні пізнавальні процеси, мислення, мовлення, навчальна мотивація, інтересАнотація
Діденко Н. М. Психологічні основи організації позакласної роботи з української мови в контексті профільної шкільної освіти.
У статті проаналізовано вікові та індивідуальні особливості учнів старших класів профільної школи, здійснено аналіз наукових праць психологів, психолінгвістів, дидактів з
проблеми психічного розвитку й формування мовної особистості старшокласника під час позакласної роботи з української мови. Особливу увагу приділено теоретичному аспекту основних пізнавальних психічних процесів мислення, мовленню як основі людського мислення, структурі навчальної мотивації, інтересу як компонента навчальної мотивації.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталія Миколаївна Діденко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.