Організація відкритого навчального середовища як дидактична умова розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2635Ключові слова:
інформаційно-комунікаційні компетентності, відкрите навчальне середовище, дидактична умоваАнотація
Зеленкова Н. І., Морозова К. О. Організація відкритого навчального середовища як дидактична умова розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у
процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін.
У статті проаналізовано поняття «відкрите навчальне середовище». Розкрито особливості реалізації такого середовища як однієї з дидактичних умов розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Наталя Іванівна Зеленкова, Ксенія Олександрівна Морозова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Організація відкритого навчального середовища як дидактична умова розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей магістрантів у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 288-292. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2635