Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636Ключові слова:
інтерналізація, інтеріоризація, інтеріоризація знань, навчальна діяльність, методологічні підходиАнотація
Сіняговська І. Ю. Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці.
У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні
підходи до дослідження феномену. Проаналізовано зміст понять «інтерналізація», «інтеріоризація», «інтеріоризація знань».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
25-06-2015
Номер
Розділ
Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Інга Юріївна Сіняговська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 45, 292-298. https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636