Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці

Автор(и)

  • Інга Юріївна Сіняговська Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine , Институт педагогики АПН Украины , Інститут педагогіки НАПН України

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v45i0.2636

Ключові слова:

інтерналізація, інтеріоризація, інтеріоризація знань, навчальна діяльність, методологічні підходи

Анотація

Сіняговська І. Ю. Проблема інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці.

У статті розглянуто та проаналізовано основні положення дослідження проблеми інтеріоризації знань у психолого-педагогічній науці. Окреслено основні методологічні
підходи до дослідження феномену. Проаналізовано зміст понять «інтерналізація», «інтеріоризація», «інтеріоризація знань».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Біографія автора

  • автор Інга Юріївна Сіняговська, афіліація Institute of Pedagogics of National Academy of Sciences of Ukraine, Институт педагогики АПН Украины, Інститут педагогіки НАПН України

    кандидат педагогічних наук, докторант лабораторії дидактики

Завантаження

Опубліковано

25-06-2015

Номер

Розділ

Інтеграція психолого-педагогічних чинників в організації навчально-виховного про

Як цитувати