До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання

Автор(и)

  • Ірина Молдован , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2688

Ключові слова:

класифікація умінь учнів, геометричні уміння, мультимедійні засоби навчання, мультимедійна презентація, навчання геометрії

Анотація

Молдован І. В. До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання.

У статті з’ясовано питання класифікації геометричних умінь, зокрема потребу у її конкретизації, в умовах застосування мультимедійних засобів навчання. Автор пропонує виокремлено уміння, пов’язані з роботою з мультимедійною дошкою, проекційною системою, у програмах пакету Microsoft Office та уміння, які формуються під час роботи із спеціальними навчальними програмами з геометрії. З’ясовано, що мультимедійними засобами можна і доцільно формувати всі групи геометричних умінь. На прикладі фрагменту мультимедійної презентації показано можливості мультимедійного засобу у формуванні в учнів семіотичних умінь на уроці геометрії.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 236-243. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2688