До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2688Ключові слова:
класифікація умінь учнів, геометричні уміння, мультимедійні засоби навчання, мультимедійна презентація, навчання геометріїАнотація
Молдован І. В. До питання класифікації геометричних умінь в умовах застосування мультимедійних засобів навчання.
У статті з’ясовано питання класифікації геометричних умінь, зокрема потребу у її конкретизації, в умовах застосування мультимедійних засобів навчання. Автор пропонує виокремлено уміння, пов’язані з роботою з мультимедійною дошкою, проекційною системою, у програмах пакету Microsoft Office та уміння, які формуються під час роботи із спеціальними навчальними програмами з геометрії. З’ясовано, що мультимедійними засобами можна і доцільно формувати всі групи геометричних умінь. На прикладі фрагменту мультимедійної презентації показано можливості мультимедійного засобу у формуванні в учнів семіотичних умінь на уроці геометрії.
Завантажити
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Ірина Молдован

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.