Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2696Ключові слова:
Франція, проблемно-ситуативне навчання, особистість учителя, педагогічна освіта, розвитокАнотація
Харченко Т. Г. Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції.
У статті виявлено практичні аспекти використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції. Розкрито окремі форми й методи проблемно-ситуативного навчання, а саме: лекція, в основі якої знаходиться проблемна ситуація, методики «Двійник», «Дзеркало».
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
19-02-2015
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2015 Тетяна Харченко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 281-289. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2696