Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції

Автор(и)

  • Тетяна Харченко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2696

Ключові слова:

Франція, проблемно-ситуативне навчання, особистість учителя, педагогічна освіта, розвиток

Анотація

Харченко Т. Г. Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції.

У статті виявлено практичні аспекти використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції. Розкрито окремі форми й методи проблемно-ситуативного навчання, а саме: лекція, в основі якої знаходиться проблемна ситуація, методики «Двійник», «Дзеркало».

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

19-02-2015

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Приклади використання проблемних ситуацій у процесі навчання вчителів у Франції. (2015). Педагогіка вищої та середньої школи, 44, 281-289. https://doi.org/10.31812/educdim.v44i0.2696