Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами

Автор(и)

  • Тетяна Брисіна , ,
  • Ірина Власенко , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718

Ключові слова:

метафора, метафоричне мислення, хореографія, етюд, метод роботи

Анотація

Брисіна Т. Б., Власенко І. М. Розвиток метафоричного мислення студентів-хореографів у роботі над етюдами.

У статті розглянуто процес розвитку метафоричного мислення як ланка поліхудожнього виховання у вищій школі. Наголошено на доцільності вивчення етюдів за допомогою спеціально-хореографічних, театрально-акторських методів і
методів художньої драматургії. Запропоновано алгоритм роботи над етюдами, який має сприяти усвідомленій побудові хореографічної метафори.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 3-10. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718