Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718Ключові слова:
метафора, метафоричне мислення, хореографія, етюд, метод роботиАнотація
Брисіна Т. Б., Власенко І. М. Розвиток метафоричного мислення студентів-хореографів у роботі над етюдами.
У статті розглянуто процес розвитку метафоричного мислення як ланка поліхудожнього виховання у вищій школі. Наголошено на доцільності вивчення етюдів за допомогою спеціально-хореографічних, театрально-акторських методів і
методів художньої драматургії. Запропоновано алгоритм роботи над етюдами, який має сприяти усвідомленій побудові хореографічної метафори.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Тетяна Брисіна, Ірина Власенко

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Розвиток метафоричного мислення студентів- хореографів у роботі над етюдами. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 3-10. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2718