Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2738Ключові слова:
професійна мобільність, формування професійної мобільності, системний підхід, особистісно-орієнований підхід, субʼєктно-діяльнісний підхідАнотація
Цись О. О. Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців.
У статті автор розкриває різні підходи (системний, особистісно-орієнований, субʼєктно-діяльнісний) до формування професійної мобільності майбутніх фахівців. Викладені результати теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури, пов’язаної з підходами до формуванням професійної мобільності майбутніх фахівців. Окреслено шляхи і напрями задля подальших досліджень.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олег Цись

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 104-110. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2738