Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців

Автор(и)

  • Олег Цись , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2738

Ключові слова:

професійна мобільність, формування професійної мобільності, системний підхід, особистісно-орієнований підхід, субʼєктно-діяльнісний підхід

Анотація

Цись О. О. Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців.

У статті автор розкриває різні підходи (системний, особистісно-орієнований, субʼєктно-діяльнісний) до формування професійної мобільності майбутніх фахівців. Викладені результати теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури, пов’язаної з підходами до формуванням професійної мобільності майбутніх фахівців. Окреслено шляхи і напрями задля подальших досліджень.

 

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Теоретико-практичні проблеми педагогіки вищої школи

Як цитувати

Аналіз сучасних підходів до формування професійної мобільності майбутніх фахівців. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 104-110. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2738