Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2750Ключові слова:
освіта, освіта як процес, глобалізація освіти, функції сучасної освіти, принципи освіти, самоорганізація, взаємодіяАнотація
Ковшар О. В. Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу.
У статті автор пояснює феномен «освіта», з позицій якого можна максимально сприяти соціалізації людини, її оптимальній адаптації до життя в суспільстві; визначає важливість глобалізації та модернізації сучасної освіти, акцентує увагу на принципах, функціях та підходах її організації.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Олена Ковшар

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Освіта як педагогічна категорія в контексті глобалізацій і викликів часу. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 189-196. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2750