Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2753Ключові слова:
дидактична інтенсифікація, навчальна діяльність студентів, понятійно-категорійний аналіз, організаційно-педагогічні підстави, праксеологічні підстави, цільові або аналітико-прогностичні підставиАнотація
Малихіна С. В.Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів.
У статті висвітлено основні аспекти понятійно-категорійного аналізу сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів, узагальнено підходи до визначення базисних понять і категорій. Авторське понятійно-категорійне розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів ґрунтується на організаційно-педагогічних, праксеологічних та цільових або аналітико-прогностичних підставах.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Світлана Малихіна

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Понятійно-категорійний аналіз сутнісного розуміння дидактичної інтенсифікації навчальної діяльності студентів. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 208-215. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2753