Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757Ключові слова:
особистість, розвиток, навчання, потреби і здатності, здоров’язбереженняАнотація
Пантелєєв К. В. Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників.
У статті розглядаються питання розвитку потреби і здатності особистості до саморозвитку у процесі навчання в контексті ідеї здоров’язбереження.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Кирило Пантєлєєв

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 229-233. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757