Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників

Автор(и)

  • Кирило Пантєлєєв , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757

Ключові слова:

особистість, розвиток, навчання, потреби і здатності, здоров’язбереження

Анотація

Пантелєєв К. В. Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників.

У статті розглядаються питання розвитку потреби і здатності особистості до саморозвитку у процесі навчання в контексті ідеї здоров’язбереження.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Особистісно зорієнтоване навчання як ресурс здоров’язбереження майбутніх офіцерів-прикордонників. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 229-233. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2757