Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника

Автор(и)

  • Жанна Свірська , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2760

Ключові слова:

методична система навчання літератури, науково-методична школа, системний підхід, концепція, літературний розвиток, читацька діяльність

Анотація

Свірська Ж. М. Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника.

У статті здійснено спробу висвітлити системний підхід фундатора методики навчання української літератури професора Є. Пасічника в концепцію шкільної гуманітарної освіти. Автор зосереджує увагу на принципах створення змісту, структури підручників та ролі програмових документів як сталих складових літературного розвитку школярів.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 243-249. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2760