Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2760Ключові слова:
методична система навчання літератури, науково-методична школа, системний підхід, концепція, літературний розвиток, читацька діяльністьАнотація
Свірська Ж. М. Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника.
У статті здійснено спробу висвітлити системний підхід фундатора методики навчання української літератури професора Є. Пасічника в концепцію шкільної гуманітарної освіти. Автор зосереджує увагу на принципах створення змісту, структури підручників та ролі програмових документів як сталих складових літературного розвитку школярів.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Жанна Свірська

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Проблеми вдосконалення змісту і структури програм та підручників із літератури у висвітленні Євгена Пасічника. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 243-249. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2760