Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови
DOI:
https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761Ключові слова:
метод проектування, компетентнісний підхід, функціональна компетентність, учитель іноземної мовиАнотація
Семенова О. О. Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.
У статті розглянуто один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови – метод проектування. З’ясовано проблеми компетентнісного підходу у підготовці вчителів іноземної мови.
Завантажити
Дані для завантаження поки недоступні.
Завантаження
Опубліковано
11-12-2014
Номер
Розділ
Актуальні питання освіти
Ліцензія
Авторське право (c) 2014 Ольга Семенова

Ця робота ліцензується відповідно до ліцензії Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Як цитувати
Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 249-253. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761