Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови

Автор(и)

  • Ольга Семенова , ,

DOI:

https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761

Ключові слова:

метод проектування, компетентнісний підхід, функціональна компетентність, учитель іноземної мови

Анотація

Семенова О. О. Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови.

У статті розглянуто один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови – метод проектування. З’ясовано проблеми компетентнісного підходу у підготовці вчителів іноземної мови.

Завантажити

Дані для завантаження поки недоступні.

Завантаження

Опубліковано

11-12-2014

Номер

Розділ

Актуальні питання освіти

Як цитувати

Метод проектування як один з активних методів формування функціональної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. (2014). Педагогіка вищої та середньої школи, 43, 249-253. https://doi.org/10.31812/educdim.v43i0.2761